• CZECH
    • ENGLISH
    • GERMAN
    • POLISH

Otázky a odpovědi

Běžel jsem s vámi v roce 2018 (a dříve), ale nefunguje mi přihlášení. Proč?

Od konce roku 2018 jsme přešli na nový registrační systém a díky novému znění ochraně o osobních právech (GDPR) jsme nemohli převést vaše staré účty na nový systém. Nový systém vám umožní skrze jeden profil spravovat registrace ke všem našim závodům. Zároveň sbíráte body, které můžete proměnit na slevy na závody. Více o novém systému naleznete ZDE

Mohu stornovat startovné?

Startovné nelze vrátit. Můžeme Vám ho převést na jinou osobu, nebo jiný závod.

  1. Startovné nelze vrátit. Můžeme Vám ho převést na jinou osobu:

    1. Převod na jinou osobu on-line do data konce online registrací (viz propozice závodu):

    Náhradník/ce se musí v prvé řadě zaregistrovat do systému www.eventreg.cz. Po dokončení registrace náhradníka/ce prosím zašlete

    a) emailové adresy vaše a náhradníka/ce užité při registraci

    NEBO

    b) EventReg ID vaše a náhradníka/ce - 5 čísel u vašeho jména na profilu EventReg.  

    na email dotazy@eventmedia.cz . O zbytek se postaráme.

    2. Postup při změně registrace na místě: 

    Je potřeba vyzvednout si na místě původní registraci s číslem (buď vy osobně nebo poskytnout plnou moc nebo váš EventReg ID). Náhradník si pak musí vyplnit přihlášku. S přihláškou a původním startovním číslem dojde k pultu/stánku "nové registrace". Zde uhradí 50Kč, poplatek za převod na místě. Toto vše je potřeba zajistit s dostatečným časovým předstihem před startem v čase registrací na daný závod (viz propozice závodu).

 

PODMÍNKY PŘEVODU

• Převod startovného na jiný závod série ve stejném roce lze provést nejpozději 7 pracovních dní před zaplaceným závodem
• Převod startovného na jiný závod mimo sérii ve stejném roce lze provést nejpozději 10 pracovních dnů před zaplaceným
závodem
• Převod startovného na náhradníka/ci lze provést ONLINE nejpozději 7 pracovních dní před zaplaceným závodem nebo V DEN ZÁVODU lze provést za poplatek a pouze v době registrací k danému závodu – návod na další straně

Mohu převést registraci/startovné na jinou osobu?

  1. ONLINE PŘEVOD STARTOVNÉHO:

    Náhradník/ce si musí vytvořit profil na www.eventreg.cz a přihlásit se

    k závodu. Po dokončení registrace náhradníka/ce, prosím zašlete emailové

    adresy vaše a náhradníka/ce, užité při registraci na dotazy@eventmedia.cz. O

    zbytek se pak postaráme. JE ZDARMA.

  2. PŘEVOD STARTOVNÉHO NA MÍSTĚ:

    Je potřeba vyzvednout si na místě původní registraci s číslem (buď vy

    osobně nebo náhradník/ce musí mít Vaši plnou moc). Náhradník/ce si pak

    musí vyplnit přihlášku. S přihláškou a původním startovním číslem dojde k

    pultu/stánku "nové registrace". Zde uhradí 50Kč, poplatek za převod na

    místě. Lze tak učinit pouze v době registrací (viz propozice závodu).

 

PODMÍNKY PŘEVODU

• Převod startovného na jiný závod série ve stejném roce lze provést nejpozději 7 pracovních dní před zaplaceným závodem
• Převod startovného na jiný závod mimo sérii ve stejném roce lze provést nejpozději 10 pracovních dnů před zaplaceným
závodem
• Převod startovného na náhradníka/ci lze provést ONLINE nejpozději 7 pracovních dní před zaplaceným závodem nebo V DEN ZÁVODU lze provést za poplatek a pouze v době registrací k danému závodu – návod na další straně

Kolik je cena startovného?

Cenu startovného naleznete vždy v propozicích závodu. Menu-Závod-Propozice –Přihlášky. Zde naleznete vše okolo startovného. 

Dostanu v cíli medaili?

Ano, pro všechny registrované závodníky/ce s uhrazeným startovným (online i na místě) máme připraveny v cíli účastnické medaile.

Jak mohu přihlásit dalšího člověka/skupinu na svém profilu?

1. Na www.eventreg.cz na svém profilu kliknete na „Přidat kolegu/dítě“
2. Vyplněním všech údajů vytvoříte další profil, který vám umožní registrovat dalšího člověka (kolegy, kamarády,děti…)
3. Mezi jednotlivými profily můžete přecházet pomocí nabídky v levémhorním rohu označené „–změnit závodníka-“

4. Poté registrujete vždy daného člověka dle vašeho přání

5. Po uhrazení vyzvedávejte viz otázka: Co budu potřebovat k vyzvednutí registrace své/dítěte/kamaráda/kolegy apod.?

Kdy bude startovat moje dítě?

Dětský závod Kids Christmas Run má hromadný start všech účastníků, kteří jsou řádně registrovaní a mají uhrazené startovné. Start je vždy v dostatečném časovém předstihu před startem hlavního závodu na 5km, přesný čas je vždy určen v propozicích daného závodu.  

Když jsem nezaplatil, přihláška zmizela, musím se přihlašovat znovu?

POKUD NENÍ ZÁVOD VYPRODÁN, pak zkontrolujte si nejdříve, zda skutečně jste registrovaní (www.eventreg.cz - přihlásit se - moje registrace). Pokud jste a stíháte uhradit viz datum konce online registrace, pak můžete provést platbu na vám zaslané platební údaje. Pokud je již po datu konce online registrace, tak prosím platbu neposílejte

Nejsem ve startovní listině?

Nejdříve si ověřte stav vaší registrace na svém profilu na www.eventreg.cz. Zpravidla pak jde o tyto důvody:

1. Vytvořili jste si profil, ale neregistrovali jste se.

2. Registrovali jste se, ale neuhradili startovné do data možné online registrace, proto vás systém z listiny odstarnil

3. Registrovali jste se a neuhradili startovné do 10 dní, systém deaktivoval vaši registarci. Aktivujite ji uhrazením startovného dle původních platebních údajů. Pouze do data možné online registrace viz propozice závodu.

4. Registrovali jste se a uhradili startovné, které se však nepřiřadilo (chybný variabilní symbol apod.). Pokud je to více jak 3 dny před závodem, kontaktute nás na dotazy@eventmedia.cz. Pokud je to 2 dny před závodem dorazte rovnou na závod s potvrzením o zaplacení od vaší banky v tištěné podobě a na místě vás přihlásime znovu bezplatně.

Systém mě zařadil do špatné věkové kategorie/nenabízí mi závod, co dělat?

Systém nabízí závody a kategorie dle vložených hodnot při vytváření profilu. Zejména pak podle roku narození (nikoliv věku) a pohlaví. Jednotlivé závody, kategorie a jejich omezení naleznete v pravidlech závodu.

Pokud vám tedy systém nenabízí závod/kategorii, zkontrolujte si osobní údaje na www.eventreg.cz ve svém profilu v levé nabídce dole "osobní údaje" (pohlaví si můžete změnit sami, o zněnu datumu narození požádejte na dotazy@eventmedia.cz)

Pokud i po kontrole systém nenabící závod/kategorii, napište na dotazy@eventmedia.cz 

Jak uplatnit slevový kód/voucher?

Dárkové poukazy, vouchery a slevové kód obsahují unikátní kód, který se vpisuje při registraci na www.eventreg.cz v kroku rekapitulace. Po napsání kódu do políčka „kód“ stiskněte „aplikovat slevový kód/voucher“ a cena se vám automaticky přepočítá.
(Pozn. Při přepisu se nenechte zmást podobností některých písmen a číslic, např. 0 nula a O velké ó)

Jak se stát dobrovolníkem/brigádníkem na akci?

Dobrovolníci a brigádníci jsou nedílnou a důležitou součástí každé naší akce. Chceš-li se stát jedním z nás, napiš na brigady@eventmedia.cz

Kde na akci najdu...?

Cokoliv na akci hledáte (registrace, výsledky, toalety aj.) pomůže vám k orientaci následující

  • rozcestník - nachází se na každé akci a ukazuje nejdůležitější místa
  • informační tabule - trojhran s informacemi o závodu (časy, pravidla atd.)
  • pracovníci závodu - jsou označeni vestami, nebojte se jich zeptat

Kde najdu fotky z akce/Kdy budou fotky z akce?

Fotky jsou do 3 pracovních dní po akci umístěny na facebookovém profilu Night Run či příšlušného závodu. Sledujte nás a nic vám neunikne.

Co budu potřebovat k vyzvednutí registrace své/dítěte/kamaráda/kolegy apod.?

    • Vždy v den závodu v zázemí akce napsaného v propozicích na oficiálním webu daného závodu
    • Výdejní místa (stan, fronta) jsou rozděleny vždy podle typu závodů a při větším počtu účastníků jsou TYTO výdeje závodu rozděleny ještě abecedně dle prvního písmene příjmení A až Ž pro každý závod zvlášť
    • ČAS VYZVEDNUTÍ = časy registrací daného závodu napsané v propozicích na webu daného závodu
    • Na registraci si s sebou vezměte Váš osobní doklad (občanský průkaz, řidičský průkaz, apod) NEBO EventReg ID (5 čísel u vašeho jména na profilu EventReg) a samozřejmě dobrou náladu.
    • Pokud vyzvedáváte balíček dětem, připravte si prosím jejich kartičku zdravotní pojištovny, pas, atd. NEBO jejich EventReg ID (5 čísel u jména na profilu EventReg). Vždy je potřeba odat souhlas zákonného zástupce
    • Pokud vyzvedáváte balíček někomu jinému, je třeba doložit plnou moc vás k tomu zmocňující nebo jejich EventReg ID (5 čísel u jména na profilu EventReg).
Generální partner
Hlavní partner
Partneři